Daj sobie wytchnąc zbyt długo czekałas by stwierdzic ,ze ciebie oczerniam
Tak ,to sa miejsca pubkiczne ale ty zrobiłas to w taki sposób jakbys mnie
co najmniej przyłapała w domy publicznym .
Tylko ze gdyby i tak miało byc to i tam bede Głosic ,wszak u lezbijek tez
Głosiłam .
><><
Co do Ciała JAHszua Mesjasza - POLEGAM na Jego Własnych Słowach
Moje Ciało/Mieso /Basar, jest Z Nieba 
><
Jego Mieso  jest z Nieba   ,a czy to ma znaczyc ze nie mozna sie było 
Go dotknąć ,czy ja tak  powiedziałam ?
Ja ide za Jego Słowami  ,a TWARDA TO MOWA  ,powiedzieli ci co słuchali 
Jak ,ze On moze nam dac Swoje Mieso do jedzenia ?
Nie rozumieli  jego Słowa a i dzisiaj nie rozumieja .
Chleb który z Nieba Zstapił DAM WAM 
a TEN CHLEB to Mieso Moje  ,które  zawas oddam.
KTO je  TEN Prawdziwy CHLEB z Nieba  
KTO je Ciało Moje i pije Krew moja
><><
Ciągle  patrzycie  swoimi oczami  a nie myslicie Myslami Elohim
Niczego  nie ujmuje  z Jego Bycia w Ciele ,tyle ze ci co patrzyli  NIEROZUMIELI  na KOGO patrza i Kogo dotykaja .
Jego Ciało  nie było  prochem z tej ziemi 
><><
><><
J 17:26 BT "Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była /?/i Ja w nich."
nie jest to dokładnie powiedziane - JAHszua kładzie nacisk na 
Ahejeh/Będę w nich
w tym wersecie tego nie widac.
><
J 12:26 Br "Ktokolwiek chce Mi służyć, niech pójdzie za Mną, a tam, gdzie Ja jestem,/
Ahejeh  ?wszędzie jest także sługa mój. Każdego, kto Mnie służy, uczci Ojciec mój."
><><
Ja jestem nie oddaje Ważności Słów jakie JAHszua wypowiada
On mówi - gdzie
 Ahejeh/Bedę JA - TAM sługa mój bedzie...
><
Dlaczego Słowa TE sa TAK wAżne ?
ponieważ
 Imie Ahejeh - BEDE KTÓRY BEDE - usłyszał Mojżesz TU mamy TAKIE SAMO IMIE
ale tak zostało pomniejszone ,ze utraciło ZNACZENIE.
Ahejeh -
><><><
Keter (hebr. korona) — pierwsza –> sefira. Ma charakter przejścia między 
Nieskończonym — E(j)n sof a światem objawionym. W niej zawiera się tajemnica stworzenia z niczego. Jest nazywana nicością — ajin,
 Użycie tego terminu, m
a uzmysławiać przepaść między Bogiem samym w sobie, a Jego wypowiadalnymi aspektami, reprezentowanymi przez sefiry.
Utożsamiana przez wielu kabalistów z Wolą, stanowi osobowe określenie nieskończoności.
 Imię Boga z nią związane to Eh
je aszer ehje (hebr. Jestem Który Jestem). Niezrodzona, nie powstała także skutkiem emanacji, która zaczyna się dopiero poniżej niej.
Jest w niej już zawarte wszystko, co będzie stworzone, lecz przeciwieństwa spoczywają w niej nie rozdzielone.
Tu Bóg ukryty jest w gramatycznej trzeciej osobie słowa bara — stworzył (On), prawie niewidzialny, prawie nieuchwytny za zasłoną struktury gramatycznej. […]
><><
Staja sie Zrozumiałe Słowa JAHszua ,który mówi Ani Hu - JA -ON
Popatrzyła ,poczytałam OTO co ZNACZĄ Słowa JAHszua .
Ahejeh to KORONA , a czy my nie mamy dążyc do Korony Chwały ?
_________________
- Początkiem mądrości jest bojaźń YHVH, a poznanie Świętego - to rozum,-bina.
	
	><><><
J 17:26 BT "Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była /?/i Ja w nich."
nie jest to dokładnie powiedziane - JAHszua kładzie nacisk na Ahejeh/Będę w nich
w tym wersecie tego nie widac.
><
J 12:26 Br "Ktokolwiek chce Mi służyć, niech pójdzie za Mną, a tam, gdzie Ja jestem, ?wszędzie jest także sługa mój. Każdego, kto Mnie służy, uczci Ojciec mój."
><><
Ja jestem nie oddaje Ważności Słów jakie JAHszua wypowiada
On mówi - gdzie Ahejeh/Bedę JA - TAM sługa mój bedzie...
><
Dlaczego Słowa TE sa TAK wAżne ?
ponieważ Imie Ahejeh - BEDE KTÓRY BEDE - usłyszał Mojżesz TU mamy TAKIE SAMO IMIE
ale tak zostało pomniejszone ,ze utraciło ZNACZENIE.
Ahejeh -
><><><
Keter (hebr. korona) — pierwsza –> sefira. Ma charakter przejścia między Nieskończonym — E(j)n sof a światem objawionym. W niej zawiera się tajemnica stworzenia z niczego. Jest nazywana nicością — ajin, Użycie tego terminu, ma uzmysławiać przepaść między Bogiem samym w sobie, a Jego wypowiadalnymi aspektami, reprezentowanymi przez sefiry.
Utożsamiana przez wielu kabalistów z Wolą, stanowi osobowe określenie nieskończoności. Imię Boga z nią związane to 
Ehje aszer ehje (hebr. Jestem Który Jestem). Niezrodzona, nie powstała także skutkiem emanacji, która zaczyna się dopiero poniżej niej.
Jest w niej już zawarte wszystko, co będzie stworzone, lecz przeciwieństwa spoczywają w niej nie rozdzielone.
Tu Bóg ukryty jest w gramatycznej trzeciej osobie słowa bara — stworzył (On), prawie niewidzialny, prawie nieuchwytny za zasłoną struktury gramatycznej. […]
><><
Staja sie Zrozumiałe 
Słowa JAHszua ,który mówi Ani Hu - JA -ON
kiedy mówi Ja Ahejh  ,to mówi ze jest  Korona Chwały - Pierwszym
Objawieniem Siebie - i Stał sie Swiatło 
Ahejeh to KORONA , a czy my nie mamy dążyc do Korony Chwały, a to znaczy  ,ze mamy dązyc do KORONY Ain Sof .
.,.,
I cóz nadal nic nie znajdujesz  o Ruach HaKodesz  w NT rodz żenski Ona?
np 
Jan6/63 
Ruach Ona Ożywia ? ciało nic nie pomaga .
oczywiscie  chodzi o ciało z prochu ziemi ziemskie a nie JAHszua 
bo gdyby On miał takie jak my  - to i  Jego Ofiara  mizerna
Jego Ciało jest  pozytkiem dla nas.
 
