www.ulicaprosta.net

Forum przy Ulicy Prostej
Teraz jest So kwi 27, 2024 6:30 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt mar 21, 2008 2:57 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 18, 2008 11:16 pm
Posty: 4
Witajcie, zgłaszam się do Was z moim wielkim problemem, który spędza mi sen z powiek, a od narzeczonego odpowiedzi na pytania nie dostaje... Otóż, jestem z narzeczonym już 2 lata i oczywiście planujemy bardzo niedługo ślub i dzieci z tym że... ja jestem katoliczką, a on i jego rodzina są kimś w rodzaju protestantów, ewangelików, nie wiem dokładnie, bo twierdzą, ze nie maja nazwy ale wnioskuję tak po ich zachowaniu. Byłam ich poznać parę miesięcy temu i nie ukrywali, ze nie podoba im się to, ze jestem katoliczką, ba, nie rozmawiali ze mną, traktowali mnie jak powietrze, nie pytali o nic, a na wiadomość, ze z zawodu jestem wizażystką jego ojciec stwierdził, ze to nie zawód dla chrześcijanki... Bardzo mi z tego powodu przykro, bo nawet nie chcieli mnie poznać, tego, jaką jestem osobą i nie traktowali mnie jak przyszłą synową..sądziłam, ze ludzie tak religijni będą bardzo tolerancyjni i kochający, ale bardzo się zawiodłam i zraziłam do ich wyznania. Byłam tam na weekend, w niedziele wzięłam udział w ich nabożeństwie w domu, gdzie była mama, tata, siostra narzeczonego, narzeczony, ja i jakieś inne małżeństwo z trójką dzieci, na poczatku mi sie podobało, było tak samo jak na mszy nawet, pieśni religijne i czytania, ale jak jego ojciec opowiedział opowieść o synu marnotrawnym, patrząc na nas i popłakał sie w momencie gdy mówił, ze syn marnotrawny wrócił do ojca po tym jak zrozumiał.....to o mało nie wybuchłam płaczem, poczułam się strasznie, byłam w szoku i do dziś bardzo mi z tym źle... Do dzisiaj gdy narzeczony się z nimi ontaktuje, pisz dzwoni to nigdy mnie nie pozdrawiają, w stosunku do niego są bardzo kochający, ale zachowują się jakbym nie istniał