Daj sobie wytchnąc zbyt długo czekałas by stwierdzic ,ze ciebie oczerniam
Tak ,to sa miejsca pubkiczne ale ty zrobiłas to w taki sposób jakbys mnie
co najmniej przyłapała w domy publicznym .
Tylko ze gdyby i tak miało byc to i tam bede Głosic ,wszak u lezbijek tez
Głosiłam .
><><
Co do Ciała JAHszua Mesjasza - POLEGAM na Jego Własnych Słowach
Moje Ciało/Mieso /Basar, jest Z Nieba
><
Jego Mieso jest z Nieba ,a czy to ma znaczyc ze nie mozna sie było
Go dotknąć ,czy ja tak powiedziałam ?
Ja ide za Jego Słowami ,a TWARDA TO MOWA ,powiedzieli ci co słuchali
Jak ,ze On moze nam dac Swoje Mieso do jedzenia ?
Nie rozumieli jego Słowa a i dzisiaj nie rozumieja .
Chleb który z Nieba Zstapił DAM WAM
a TEN CHLEB to Mieso Moje ,które zawas oddam.
KTO je TEN Prawdziwy CHLEB z Nieba
KTO je Ciało Moje i pije Krew moja
><><
Ciągle patrzycie swoimi oczami a nie myslicie Myslami Elohim
Niczego nie ujmuje z Jego Bycia w Ciele ,tyle ze ci co patrzyli NIEROZUMIELI na KOGO patrza i Kogo dotykaja .
Jego Ciało nie było prochem z tej ziemi
><><
><><
J 17:26 BT "Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była /?/i Ja w nich."
nie jest to dokładnie powiedziane - JAHszua kładzie nacisk na
Ahejeh/Będę w nich
w tym wersecie tego nie widac.
><
J 12:26 Br "Ktokolwiek chce Mi służyć, niech pójdzie za Mną, a tam, gdzie Ja jestem,/
Ahejeh ?wszędzie jest także sługa mój. Każdego, kto Mnie służy, uczci Ojciec mój."
><><
Ja jestem nie oddaje Ważności Słów jakie JAHszua wypowiada
On mówi - gdzie
Ahejeh/Bedę JA - TAM sługa mój bedzie...
><
Dlaczego Słowa TE sa TAK wAżne ?
ponieważ
Imie Ahejeh - BEDE KTÓRY BEDE - usłyszał Mojżesz TU mamy TAKIE SAMO IMIE
ale tak zostało pomniejszone ,ze utraciło ZNACZENIE.
Ahejeh -
><><><
Keter (hebr. korona) — pierwsza –> sefira. Ma charakter przejścia między
Nieskończonym — E(j)n sof a światem objawionym. W niej zawiera się tajemnica stworzenia z niczego. Jest nazywana nicością — ajin,
Użycie tego terminu, m
a uzmysławiać przepaść między Bogiem samym w sobie, a Jego wypowiadalnymi aspektami, reprezentowanymi przez sefiry.
Utożsamiana przez wielu kabalistów z Wolą, stanowi osobowe określenie nieskończoności.
Imię Boga z nią związane to Eh
je aszer ehje (hebr. Jestem Który Jestem). Niezrodzona, nie powstała także skutkiem emanacji, która zaczyna się dopiero poniżej niej.
Jest w niej już zawarte wszystko, co będzie stworzone, lecz przeciwieństwa spoczywają w niej nie rozdzielone.
Tu Bóg ukryty jest w gramatycznej trzeciej osobie słowa bara — stworzył (On), prawie niewidzialny, prawie nieuchwytny za zasłoną struktury gramatycznej. […]
><><
Staja sie Zrozumiałe Słowa JAHszua ,który mówi Ani Hu - JA -ON
Popatrzyła ,poczytałam OTO co ZNACZĄ Słowa JAHszua .
Ahejeh to KORONA , a czy my nie mamy dążyc do Korony Chwały ?
_________________
- Początkiem mądrości jest bojaźń YHVH, a poznanie Świętego - to rozum,-bina.
><><><
J 17:26 BT "Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była /?/i Ja w nich."
nie jest to dokładnie powiedziane - JAHszua kładzie nacisk na Ahejeh/Będę w nich
w tym wersecie tego nie widac.
><
J 12:26 Br "Ktokolwiek chce Mi służyć, niech pójdzie za Mną, a tam, gdzie Ja jestem, ?wszędzie jest także sługa mój. Każdego, kto Mnie służy, uczci Ojciec mój."
><><
Ja jestem nie oddaje Ważności Słów jakie JAHszua wypowiada
On mówi - gdzie Ahejeh/Bedę JA - TAM sługa mój bedzie...
><
Dlaczego Słowa TE sa TAK wAżne ?
ponieważ Imie Ahejeh - BEDE KTÓRY BEDE - usłyszał Mojżesz TU mamy TAKIE SAMO IMIE
ale tak zostało pomniejszone ,ze utraciło ZNACZENIE.
Ahejeh -
><><><
Keter (hebr. korona) — pierwsza –> sefira. Ma charakter przejścia między Nieskończonym — E(j)n sof a światem objawionym. W niej zawiera się tajemnica stworzenia z niczego. Jest nazywana nicością — ajin, Użycie tego terminu, ma uzmysławiać przepaść między Bogiem samym w sobie, a Jego wypowiadalnymi aspektami, reprezentowanymi przez sefiry.
Utożsamiana przez wielu kabalistów z Wolą, stanowi osobowe określenie nieskończoności. Imię Boga z nią związane to
Ehje aszer ehje (hebr. Jestem Który Jestem). Niezrodzona, nie powstała także skutkiem emanacji, która zaczyna się dopiero poniżej niej.
Jest w niej już zawarte wszystko, co będzie stworzone, lecz przeciwieństwa spoczywają w niej nie rozdzielone.
Tu Bóg ukryty jest w gramatycznej trzeciej osobie słowa bara — stworzył (On), prawie niewidzialny, prawie nieuchwytny za zasłoną struktury gramatycznej. […]
><><
Staja sie Zrozumiałe
Słowa JAHszua ,który mówi Ani Hu - JA -ON
kiedy mówi Ja Ahejh ,to mówi ze jest Korona Chwały - Pierwszym
Objawieniem Siebie - i Stał sie Swiatło
Ahejeh to KORONA , a czy my nie mamy dążyc do Korony Chwały, a to znaczy ,ze mamy dązyc do KORONY Ain Sof .
.,.,
I cóz nadal nic nie znajdujesz o Ruach HaKodesz w NT rodz żenski Ona?
np
Jan6/63
Ruach Ona Ożywia ? ciało nic nie pomaga .
oczywiscie chodzi o ciało z prochu ziemi ziemskie a nie JAHszua
bo gdyby On miał takie jak my - to i Jego Ofiara mizerna
Jego Ciało jest pozytkiem dla nas.