www.ulicaprosta.net

Forum przy Ulicy Prostej
Teraz jest N kwi 28, 2024 2:30 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 1:51 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt maja 02, 2006 5:29 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Ww
Kim jest Ruach HaKodesz -Duch świety - Szechina
mamy Narodzic sie z Wody i Ruach
jestesmy Swiatynia Rach HaKodesz czyli Szechiny ?

><>,
ani_ isza
czy zechcesz dac więcej Swiatła w tym temacie ?



_________________
Jestem jak Oliwka zielona w domu JHWH
zaufałam łasce Jego na wieki ,wieków.
Ps.52/10
http://biblia.phorum.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 5:29 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 09, 2005 6:49 pm
Posty: 117
ani_isza już tak ma, nowo mowa ewangeliczna :wink:

_________________
„Ty w Chrystusie oto odkupienie; ale Chrystus w tobie to uświęcenie! Ty w Chrystusie to zdolność do tego, by być w niebie; lecz Chrystus w tobie to zmiana twego losu!” (Jan W Thomas „Zbawieni przez Chrystusa”)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 5:42 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 01, 2005 9:30 pm
Posty: 8611
Lokalizacja: Kraków
Ozi, impertynencje nie zastąpią konkretów. Zwłaszcza impertynencje wobec sióstr są zdecydowanie nie na miejscu, bo są one "słabszym rodzajem niewieścim". Chcę Ci powiedzieć, że niektóre Twoje teksty śmiało można nazwać nowomową neocharyzmatyczną, ale póki co nikt się Ciebie o to nie czepia.

Oliwka prosiła o rzucenie światła na pewien temat. Jeśli masz coś konkretnego do powiedzenia w temacie wątku, to chętnie poczytam.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 5:51 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N mar 04, 2007 1:25 pm
Posty: 1505
Lokalizacja: Silesia